Hör av dig till oss, via e-post eller telefon, om du har frågor eller funderingar kring din beställning. VetZoos kundtjänst är bemannad på vardagar mellan klockan 10.00 och 16.00. Vår kundtjänst besvarar alla frågor vanligtvis inom 24 timmar på vardagar.
Om du behöver rådgivning kring en produkt har du möjlighet att ställa din fråga via mejl direkt till en oberoende veterinär. Du hittar frågelådan under respektive produkt. Produktfrågor försöker vi besvara inom 48 timmar.
Tänk på att ha ditt ordernummer redo när du ringer in till oss, för snabbare hantering!
Foderreklamation kan du göra genom att skicka epost till info@vetzoo.se. Vi ber dig vänligen bifoga följande information för att underlätta behandlingen av reklamationen:
Vi kontaktar dig när vi påbörjat ditt reklamationsärende.
Om du vill returnera din vara läs mera under returer för instruktioner om hur du skall gå tillväga.
E-post: info@vetzoo.se Telefon: 010-206 78 80
Se frågelådan under respektive produkt.
VetZoo AB/Zoo Support
Frösundaviks allé 1
169 70 Solna
Sweden
VetZoo är Sveriges ledande butik på nätet för djurägare. Hos oss finns ett stort sortiment av kvalitetsprodukter. Vid beställning har du möjlighet till kostnadsfri veterinärrådgivning.
Vi levererar inom 1-4 vardagar till hela Sverige (plus 1-2 dagar om du har lantbrevbärare). Du kan alltid välja om du vill få dina varor hemlevererade till din dörr eller hämta på ditt närmsta Postnord ombud. Handlar du för över 599 kr bjuder vi på frakten och du behöver inte vara hemma för att ta emot ditt paket.
Vi använder Klarna för alla våra betalningar. Du kan välja själv om du vill betala med Faktura, Kort eller Direktbetalning. Klarna erbjuder också möjlighet till avbetalning.