Kontakta oss

Hör av dig till oss, via e-post eller telefon, om du har frågor eller funderingar kring din beställning. VetZoos kundtjänst är bemannad på vardagar mellan klockan 10.00 och 16.00. Vår kundtjänst besvarar alla frågor vanligtvis inom 24 timmar på vardagar.

Om du behöver rådgivning kring en produkt har du möjlighet att ställa din fråga via mejl direkt till en oberoende veterinär. Du hittar frågelådan under respektive produkt. Produktfrågor försöker vi besvara inom 48 timmar.

Tänk på att ha ditt ordernummer redo när du ringer in till oss, för snabbare hantering!

Foderreklamation kan du göra genom att skicka epost till info@vetzoo.se. Vi ber dig vänligen bifoga följande information för att underlätta behandlingen av reklamationen:

  • produktens namn
  • partinummer (batch), om ni vet
  • Bäst före datum, om ni vet
  • när har produkten tagits i bruk
  • hur länge har produkten använts innan symptomen börjat
  • hur har produkten förvarats
  • vilka symptom har djuret fått
  • annan väsentlig information (t.ex. veterinärutlåtande, laboratoriesvar etc.)  

Vi kontaktar dig när vi påbörjat ditt reklamationsärende.

Returer:

Om du vill returnera din vara läs mera under returer för instruktioner om hur du skall gå tillväga.
 

Frågor om din beställning:

E-post: info@vetzoo.se Telefon: 010-206 78 80

Frågor om produkter, råd och tips:

Se frågelådan under respektive produkt.
 

Adress:

VetZoo AB/Zoo Support
Frösundaviks allé 1
169 70 Solna
Sweden