Ni bar om en recension och här kommer den! Fruktansvärt dåligt skött av min order!
Gjorde en beställning på en måndag! På fredagen undrade jag vad som hade hänt med paketet då ingen information om leveransen uppdaterats! Ringer Postnord som säger att vetzoo inte har beställt hämtning på paketet! Ringer Vetzoo som säger att dem ska kolla med lagret, Dem kan inte att gå dit och kolla om paketet fortfarande ligger där, eller ringa dit utan dem kan bara skicka Mail till lagret i hopp om att få ett svar under dagen!
Vår kanin skulle vi hämta på måndagen veckan efter!
Beställde buren härifrån då det stod 1-4 leveransdagar!
Ringde igen vid lunch, fortfarande inget svar från lagret!
15:30 får jag ett samtal där dem säger att dem beklagar men har fortfarande inte fått ett svar från lagret.
Erbjuder en annan bur, hur ska jag få hem den innan måndag frågar jag?! Ja det kommer du inte utan den kommer onsdag - torsdag!
Då vill jag ha tillbaka pengarna. Och det skulle jag få!
Fick åka och köpa en mycket dyrare bur 12mil bort.
På tisdag kommer det en bur med postnord, ringer vetzoo och frågar om vad det är som hänt och undrar när jag får pengarna tillbaka! Då måste du boka frakt och skicka buren till oss så kommer du få pengarna mellan 1-3 veckor!
Så mycket jobb och telefonsamtal för ingenting, och nu får vi se om pengarna kommer bli utbetalda..
Tänker inte beställa något mer från detta företag, noll koll och dålig service! Se över era kommunikation möjligheter med ert lager! Det måste finnas ett telefonnummer att ringa internt.
Jag själv jobbar för ett företag som har ett av nordens största lager och mellan 10-15000 artiklar! Jag jobbar med kunder dagligen och vet hur det fungerar! Vad är kundservice för er?
Postnord är också ett skämt! Både postnord och Vetzoo skyller på varandra men ingen kan ta fram informationen! Vetzoo vet inte om paketet gått iväg och postnord säger att dem inte hämtat och scannat något kolli!