I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din hund

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Se alla paket till Hund

Brett utbud av veterinärfoder

Vi har ett stort utbud av veterinärfoder för hundar. Vi erbjuder kostnadsfri rådgivning före och efter köp, så om du är osäker är det bara att ställa din fråga till våra veterinärer. Vi skickar alla våra veterinärfoder med hemleverans hela vägen fram till din dörr inom 1-3 dagar, enkelt och bekvämt.

• Kampanj

Bajspåsar gratisallt i kategorin Hundfoder

Kampanj

Bajspåsar gratisallt i kategorin Hundfoder !

Visa filter

2 kg  7 kg  14 kg
Från 265:-

Hypoallergenic är ett foder för hundar med fodermedelsallergi och intolerans.

Från 233:-

Hill’s Prescription Diet Canine i/d Gastrointestinal Health är ett mycket lättsmält veterinärfoder framtaget för att hjälpa hundar med mag- och tarmsjukdomar.

3 kg  8 kg
Från 398:-

Anallergenic är ett dietiskt helfoder avsett för hundar med avsikt att minska intolerans mot ingredienser och näringsämnen.

Från 178:-

Satiety Weight Management är ett dietiskt helfoder avsett för hundar med avsikt att minska övervikt.

3 kg  10 kg
Från 429:-

Prescription Diet Canine Z/D Ultra är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

4 kg  12 kg
Från 429:-

Det är kliniskt bevisat att Hill´s Prescription Diet j/d Canine Reduced Calorie hjälper hundar gå, springa,leka och gå i trappor lättare.

3 kg  13 kg
Från 395:-

Purina Veterinary Diets Canine HA är ett veterinärfoder för hundar med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

2 kg  7,5 kg  13 kg
Från 219:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

Fri frakt
Köp nu
6,5 kg  12 kg
Från 519:-

Specific Joint Support CJD är ett balanserat helfoder med moderat energiinnehåll för optimal viktkontroll och bibehållandet av sund ledhälsa.

Från 189:-

Dog Gastro Intestinal Low Fat är ett veterinärfoder för hundar med störningar i mag och tarmkanalen som diarré, inflammatoriska tarmsjukdomar, försämrad matsmältning och kolit.

2,5 kg  8 kg  15 kg
Från 304:-

Specific Food Allergy Management CDD-HY är ett veterinärfoder med hydrolyserad lax och ris för hundar med foderallergi samt mag och tarmproblem.

1,5 kg  7 kg  14 kg
Från 205:-

Hypoallergenic Moderate Calorie är ett foder framtaget för hundar med fodermedelsallergi/ intolerans samt övervikt eller lägre energibehov.

1,5 kg  4 kg  12 kg
Från 199:-

Hill´s Prescription Diet Canine Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för hundar med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

Från 170:-

Prescription Diet Canine i/d Low Fat Gastrointestinal Health är ett mycket lättsmält veterinärfoder med lägre fettinnehåll framtaget för att hjälpa hundar med mag- och tarmsjukdomar.

2,5 kg  6,5 kg
Från 295:-

Specific Allergy Management Plus CΩD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent foder baserat på ris och hydrolyserad lax.

Från 279:-

Det är kliniskt bevisat att Hill´s Prescription Diet j/d Canine veterinärfoder hjälper hundar gå, springa,leka och gå i trappor lättare.

Fri frakt
Köp nu
6 kg  14 kg
Från 509:-

Mobility Support Large är ett foder speciellt framtaget för att främja rörligheten och motverka Artros hos äldre hundar av större raser över 15 kg.

2 kg  7,5 kg  13 kg
Från 209:-

Specific Weight Control CRD är lämpligt för hundar som genomfört lyckad viktminskning och för hundar som är mindre aktiva eller kastrerade.

2,5 kg  8 kg  15 kg
Från 269:-

Specific Digestive Support CID är ett veterinärfoder för hundar med mag och tarmbesvär.

2,5 kg  6,5 kg  12 kg
Från 279:-

Specific Heart & Kidney Support CKD är ett veterinärfoder framtaget för hundar med hjärt, njur och leverproblem.

12 x 360 g
324:-

1,5 kg  4 kg  12 kg
Från 199:-

Hill’s Prescription Diet Canine w/d är ett veterinärfoder framtaget för hundar med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

Från 299:-

Prescription Diet Canine l/d är ett särskilt framtaget veterinärfoder för hundar med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

2 kg  7,5 kg  14 kg
Från 244:-

Dog Gastro Intestinal Moderate Calorie är ett veterinärfoder för hundar med störningar i mag och tarmkanalen som diarré, inflammatoriska tarmsjukdomar, försämrad matsmältning och kolit.