I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din hund

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Se alla paket till Hund

Brett utbud av veterinärfoder

Vi har ett stort utbud av veterinärfoder för hundar. Vi erbjuder kostnadsfri rådgivning före och efter köp, så om du är osäker är det bara att ställa din fråga till våra veterinärer. Vi skickar alla våra veterinärfoder med hemleverans hela vägen fram till din dörr inom 1-3 dagar, enkelt och bekvämt.

Från 409:-

Anallergenic är ett dietiskt helfoder avsett för hundar med avsikt att minska intolerans mot ingredienser och näringsämnen.

Från 233:- 259:-

292:- 324:-

Hill`s Prescription Diet Canine i/d är ett mycket lättsmält veterinärfoder framtaget för att hjälpa hundar med mag- och tarmsjukdomar.

Från 386:- 429:-

Det är kliniskt bevisat att Hill´s Prescription Diet j/d Canine Reduced Calorie hjälper hundar gå, springa,leka och gå i trappor lättare.

149:-

Specific Digestive Support CIW är ett veterinärfoder för hundar med mag och tarmbesvär.

Från 386:- 429:-

Prescription Diet Canine z/d Ultra Allergen Free är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

Från 179:- 199:-

Hill´s Prescription Diet Canine Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för hundar med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

Från 265:-

Hypoallergenic är ett foder för hundar med fodermedelsallergi och intolerans.

Från 199:-

Dog Gastro Intestinal Low Fat är ett veterinärfoder för hundar med störningar i mag och tarmkanalen som diarré, inflammatoriska tarmsjukdomar, försämrad matsmältning och kolit.

Från 268:-

Specific Joint Support CJD är ett balanserat helfoder med moderat energiinnehåll för optimal viktkontroll och bibehållandet av sund ledhälsa.

Från 389:-

Purina Veterinary Diets Canine HA är ett veterinärfoder för hundar med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

Från 189:-

Satiety Weight Management är ett dietiskt helfoder avsett för hundar med avsikt att minska övervikt.

Från 304:-

Specific Food Allergy Management CDD-HY är ett veterinärfoder med hydrolyserad lax och ris för hundar med foderallergi samt mag och tarmproblem.

Från 219:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

Från 292:- 324:-

Från 219:-

Hypoallergenic Moderate Calorie är ett foder framtaget för hundar med fodermedelsallergi/ intolerans samt övervikt eller lägre energibehov.

Från 209:-

Specific Weight Control CRD är lämpligt för hundar som genomfört lyckad viktminskning och för hundar som är mindre aktiva eller kastrerade.

Från 170:- 189:-

Prescription Diet Canine i/d Low Fat är ett mycket lättsmält veterinärfoder med lägre fettinnehåll framtaget för att hjälpa hundar med mag- och tarmsjukdomar.

Från 251:- 279:-

Det är kliniskt bevisat att Hill´s Prescription Diet j/d Canine veterinärfoder hjälper hundar gå, springa,leka och gå i trappor lättare.

Fri frakt
Från 529:-

Mobility Support Large är ett foder speciellt framtaget för att främja rörligheten och motverka Artros hos äldre hundar av större raser över 15 kg.

Från 179:- 199:-

Hill’s Prescription Diet Canine w/d är ett veterinärfoder framtaget för hundar med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

Från 269:-

Specific Digestive Support CID är ett veterinärfoder för hundar med mag och tarmbesvär.

Från 199:-

Veterinary Diets Dog Hepatic är ett foder framtaget för hundar med leversjukdomar.

Från 319:-

Dog Gastro Intestinal Junior är ett veterinärfoder för valpar med störningar i mag och tarmkanalen som diarré, inflammatoriska tarmsjukdomar, försämrad matsmältning och kolit.