Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Hud och päls till hund

Har finner du en mängd produkter för hud och päls. Vi har allt från kosttillskott med med essentiella Omega fettsyror till veterinärfoder och pälsverktyg så som kammar och borstar. Efter att du schamponerat din hund eller katt använd alltid balsam för att få en glansig och luftig päls som inte trasslar.

Visa filter

29:-

En klassisk luskam i solitt och gediget utförande.

4 ml  4 ml  8 ml  8 ml
Från 160:-

Megaderm är ett fodertillskott för hund och katt som innehåller essentiella fettsyror samt vitamin A och E, som hjälper att förstärka hudens barriärfunktion och förbättra pälskvalitèn.

2 kg  7 kg  14 kg
Från 265:-

Hypoallergenic är ett foder för hundar med fodermedelsallergi och intolerans.

120:-

Återfuktande balsamspray för hund, katt och häst som kan används efter all typ av schamponering för att motverka torr hud och mjukgöra förhårdnader.

500 ml  500 ml  1000 ml  1000 ml
Från 159:-

Svenska Djurapoteks laxolja till hund och katt är av högsta kvalitet och kommer från Norsk lax.

223:-

Viacutan Plus är specialutvecklat för hundar och katter och innehåller en optimal kombination av Omega 3 och Omega 6 essentiella fettsyror.

Från 169:-

Allerderm Spot on är framtagen för hundar och katter med tillfälliga eller kroniska hudproblem och reparerar skadad hud.

479:-

Dr Baddakys Fiskolja är ett kosttillskott för hund, katt och häst som innehåller en mycket hög halt av Omega 3 fettsyror och har en positiv inverkan på hud, päls, leder och njurar.

72:-

Skillingarydsalvan är en snabbverkande och mjukgörande salva för hund och katt.

3,5 kg  7,5 kg
Från 320:- 355:-

Omega Plus Support CΩD är ett foder med mycket höga halter av omega-3 fettsyrorna EPA och DHA från fiskolja som främjar hudens barriärfunktion.

129:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

289:-

158:- 176:-

MalAcetic är ett schampo för hund och katt som dämpar bakterier och svamp samt tar bort dålig lukt.

139:-

Återfuktande schampo med havremjöl för hund, katt och häst.

2 kg  12 kg
Från 239:-

Skin Care är ett komplett dietfoder med uppgift att stärka hudfunktionen hos vuxna hundar med hudproblem som är kopplade till infektiösa och atopiska dermatiter.

Från 89:-

Tovutredare med vassa blad som tar bort knutar och tovigt hår samtidigt som den bevarar pälsens naturliga längd.

99:-

Buster Effileringssax tunnar ut och jämnar till pälsen.

175:- 194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinspray för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.

185:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudirritation och klåda orsakad av allergi.

313:- 348:-

MalAcetic våtservetter för hund och katt dämpar bakterier och svamp samt tar bort dålig lukt.

175:- 194:-

Mjällschampo för hund och katt som även tar bort dålig lukt och gör pälsen skinnande ren.

175:- 194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinschampo för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.

125:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

120:-

Schampo för hund, katt och häst som återställer hudens normala fettlager och motverkar torr hud och päls.