Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Hud och päls till hund

Har finner du en mängd produkter för hud och päls. Vi har allt från kosttillskott med med essentiella Omega fettsyror till veterinärfoder och pälsverktyg så som kammar och borstar. Efter att du schamponerat din hund eller katt använd alltid balsam för att få en glansig och luftig päls som inte trasslar.

29:-

En klassisk luskam i solitt och gediget utförande.

129:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

139:-

Återfuktande schampo med havremjöl för hund, katt och häst.

Från 160:-

Megaderm är ett fodertillskott för hund och katt som innehåller essentiella fettsyror samt vitamin A och E, som hjälper att förstärka hudens barriärfunktion och förbättra pälskvalitèn.

Från 159:-

Svenska Djurapoteks laxolja till hund och katt är av högsta kvalitet och kommer från Norsk lax.

120:-

Återfuktande balsamspray för hund, katt och häst som kan används efter all typ av schamponering för att motverka torr hud och mjukgöra förhårdnader.

155:-

Douxo Klorhexidin Mikroelumision Spray används vid irriterad eller oren hud hos hund, katt och häst samt som komplement till medicinsk behandling vid hudinfektioner.

313:- 348:-

MalAcetic våtservetter för hund och katt dämpar bakterier och svamp samt tar bort dålig lukt.

220:-

Dr Baddakys Fiskolja är ett kosttillskott för hund, katt och häst som innehåller en mycket hög halt av Omega 3 fettsyror och har en positiv inverkan på hud, päls, leder och njurar.

149:-

Viacutan Plus är specialutvecklat för hundar och katter och innehåller en optimal kombination av Omega 3 och Omega 6 essentiella fettsyror.

485:-

223:-

Från 90:-

Salmopet laxolja för hund och katt innehåller rikligt med Omega fettsyror och är välkänd för sina positiva effekter, exempelvis frisk och fin päls, reducerad pälsfällning samt läkande av såriga trampdynor.

285:-

175:- 194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinschampo för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.

125:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

175:- 194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinspray för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.

59:-

Fästingplockare i kofotsmodell.

Från 169:-

Allerderm Spot on är framtagen för hundar och katter med tillfälliga eller kroniska hudproblem och reparerar skadad hud.

79:-

Biorion tabletter är ett fodertillskott som innehåller biotin och metionin för tillväxt och vård av päls samt klor hos hund och katt.

Från 179:-

Klorhexidinschampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudinfektioner.

171:- 190:-

TrizChlor är en rengöringslösning för hund och katt som dämpar bakterietillväxt.

185:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudirritation och klåda orsakad av allergi.

Från 235:-

Furminator är en mycket effektivt pälskam för att ta bort underull och löst hår på i stort sett alla typer av pälsar utan att skada täckhåren.