Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga

Fryst hundmat

Djurfryst mat direkt till dörren!

Kolla in

Spannmålsfritt hundfoder

Här har vi samlat alla våra hundfoder utan spannmål.

Se vårt sortiment här

Prenumerera mera!

Smidigt och tryggt hela vägen till dörren

Virbac

Virbac är ett av världens största veterinärmedicinska läkemedelsföretag. Genom omfattande forskning sätter Virbac alltid djurens hälsa i fokus. Virbac är kända för sina kvalitetsschampo för hund och katt.

55:-

Enzymtandkräm specialanpassat för hund med kycklingsmak.

127:-

Mild öronrengöring för hund och katt som löser upp vax och verkar antiseptisk.

169:-

Hexarinse är en antiseptisk munskölj för hund och katt som kan användas före och efter tandborstning samt som behandling vid tandköttsinflammation.

Från 160:-

Megaderm är ett fodertillskott för hund och katt som innehåller essentiella fettsyror samt vitamin A och E, som hjälper att förstärka hudens barriärfunktion och förbättra pälskvalitèn.

Från 169:-

Allerderm Spot on är framtagen för hundar och katter med tillfälliga eller kroniska hudproblem och reparerar skadad hud.

139:-

Återfuktande schampo med havremjöl för hund, katt och häst.

195:-

Vet Aquadent är en lösning som hälls i hundens eller kattens dricksvatten för att motverka plackbildning och dålig andedräkt.

185:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudirritation och klåda orsakad av allergi.

119:-

Ögonrengöring för att skölja bort smuts ur ögat hos hund och katt.

179:-

Klorhexidinschampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudinfektioner.

120:-

Återfuktande balsamspray för hund, katt och häst som kan används efter all typ av schamponering för att motverka torr hud och mjukgöra förhårdnader.

140:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av mjällig och fet hud (keratoseborré).

180:-

Schampo för hund, katt och häst som används för att motverka och förebygga hudinfektioner.

132:-

Nutri Plus Gel är ett mycket smakligt näringstillskott, som innehåller vitaminer, mineraler, spårämnen och rikligt med snabbverkande energi och som är avsett för hundar och katter.

110:-

Caniprevent Förhudsrens är en lindrande förhudsrens för rengöring av förhuden hos hanhundar.

120:-

Schampo för hund, katt och häst som återställer hudens normala fettlager och motverkar torr hud och päls.

169:-

Dermacool är en lindrande och rensande hudspray för både hundar och katter.