Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga

Utfösäljning - 30% rabatt!

Vi har ett antal säckar kvalitetsfoder med kort datum. Först till kvarn!

Till fodret

Spannmålsfritt hundfoder

Här har vi samlat alla våra hundfoder utan spannmål.

Se vårt sortiment här

Prenumerera mera!

Smidigt och tryggt hela vägen till dörren

Virbac

Virbac är ett av världens största veterinärmedicinska läkemedelsföretag. Genom omfattande forskning sätter Virbac alltid djurens hälsa i fokus. Virbac är kända för sina kvalitetsschampo för hund och katt.

Från 160:-

Megaderm är ett fodertillskott för hund och katt som innehåller essentiella fettsyror samt vitamin A och E, som hjälper att förstärka hudens barriärfunktion och förbättra pälskvalitèn.

55:-

Enzymtandkräm specialanpassat för hund med kycklingsmak.

139:-

Återfuktande schampo med havremjöl för hund, katt och häst.

169:-

Hexarinse är en antiseptisk munskölj för hund och katt som kan användas före och efter tandborstning samt som behandling vid tandköttsinflammation.

120:-

Återfuktande balsamspray för hund, katt och häst som kan används efter all typ av schamponering för att motverka torr hud och mjukgöra förhårdnader.

Från 179:-

Klorhexidinschampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudinfektioner.

Från 169:-

Allerderm Spot on är framtagen för hundar och katter med tillfälliga eller kroniska hudproblem och reparerar skadad hud.

185:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudirritation och klåda orsakad av allergi.

132:-

Nutri Plus Gel är ett mycket smakligt näringstillskott, som innehåller vitaminer, mineraler, spårämnen och rikligt med snabbverkande energi och som är avsett för hundar och katter.

127:-

Mild öronrengöring för hund och katt som löser upp vax och verkar antiseptisk.

195:-

Vet Aquadent är en lösning som hälls i hundens eller kattens dricksvatten för att motverka plackbildning och dålig andedräkt.

180:-

Schampo för hund, katt och häst som används för att motverka och förebygga hudinfektioner.

119:-

Ögonrengöring för att skölja bort smuts ur ögat hos hund och katt.

140:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av mjällig och fet hud (keratoseborré).

120:-

Schampo för hund, katt och häst som återställer hudens normala fettlager och motverkar torr hud och päls.