Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din katt orolig?

Utvalda produkter för oroliga katter.

Frisk hud och päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Urinvägarna till katt

Här hittar du produkter som våra veterinärer valt ut mot urinvägsbesvär som urinvägsinfektion (Idiopatisk Cystit). Vi har både Coseguin och Cystease som innehåller glukosaminer samt veterinärfoder för både hundar och katter med urinvägsproblem.

184:- 204:-

Hill’s Prescription Diet Feline k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

Från 242:- 269:-

Från 224:- 249:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline c/d Multicare är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 215:- 239:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline c/d Multicare gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 239:-

Ett komplett torrfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

305:-

Cystease är ett kosttillskott som motverkar och förebygger urinvägsproblem hos katt (idiopatisk cystit).

179:-

Urinary Moderate Calorie Wet är ett komplett dietfoder för katt vid sjukdom i nedre urinvägarna och då katten har behov av ett måttligt energiinnehåll.

Från 260:- 289:-

Prescription Diet s/d är framtaget av veterinärer för att hjälpa till att lösa upp struvitkristaller och -stenar hos katter.

Från 159:-

Cystophan är ett kosttillskott som motverkar och förebygger urinvägsproblem hos katt (idiopatisk cystit).

497:- 552:-

179:-

Urinary Beef Wet är ett komplett dietfoder för katter.

Från 359:-

Specific Crystal Prevention FCD är ett mycket lättsmält veterinärfoder som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

239:-

Crananidin är ett tranbärsextrakt för hundar och katter som hjälper till vid behandlingen av vanliga & återkommande urinvägsinfektioner samt främjar friska urinvägar hos hundar.

Från 215:- 239:-

Från 239:-

För katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna.

Från 179:-

Urinary Chicken Wet är ett komplett dietfoder för katter.

För katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

239:-

Specific Crystal Prevention FCD-L är ett mycket lättsmält veterinärfoder med måttligt energiinnehåll som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

Från 269:-

Ett komplett dietfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

Fri frakt
695:-

Purina Veterinary Diets Feline UR Stox Mousse är ett veterinärfoder för katter som löser upp och reducerar urinstenar och motverkar inflammation i urinblåsan, idiopatisk cystit.

219:-

Specific Struvite Dissolution FSD är ett veterinärfoder för katter som löser upp och förebygger struvitstenar.