Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din katt orolig?

Utvalda produkter för oroliga katter.

Frisk hud och päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Urinvägarna till katt

Här hittar du produkter som våra veterinärer valt ut mot urinvägsbesvär som urinvägsinfektion (Idiopatisk Cystit). Vi har både Coseguin och Cystease som innehåller glukosaminer samt veterinärfoder för både hundar och katter med urinvägsproblem.

Visa filter

1,5 kg  3,5 kg  6 kg  9 kg
Från 239:-

Ett komplett torrfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

12 x 100g
149:-

Urinary Moderate Calorie Wet är ett komplett dietfoder för katt vid sjukdom i nedre urinvägarna och då katten har behov av ett måttligt energiinnehåll.

184:- 204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

12 x 100g  12 x 195g
Från 149:-

Urinary Chicken Wet är ett komplett dietfoder för katter.

1,5 kg  5 kg  10 kg
Från 215:- 239:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Chicken gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

315:-

Cystease är ett kosttillskott som motverkar och förebygger urinvägsproblem hos katt (idiopatisk cystit).

1,5 kg  5 kg
Från 242:- 269:-

184:- 204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Chicken Portionspåsar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

7 x 100
75:-

Specific Crystal Prevention FCW är ett mycket lättsmält veterinärfoder som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

239:-

Crananidin är ett tranbärsextrakt för hundar och katter som hjälper till vid behandlingen av vanliga & återkommande urinvägsinfektioner samt främjar friska urinvägar hos hundar.

1,5 kg  6 kg  9 kg
Från 229:-

För katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna.

12 x 100g
159:-

Urinary Beef Wet är ett komplett dietfoder för katter.

7 x 100
93:-

Specific Struvite Dissolution FSW är ett veterinärfoder för katter som löser upp och förebygger struvitstenar.

3 kg  8,5 kg
Från 359:-

Specific Crystal Prevention FCD är ett mycket lättsmält veterinärfoder som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

184:- 204:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Salmon Portionspåsar gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

202:- 224:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Reduced Calorie Chicken är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

1,5 kg  3,5 kg  6 kg
Från 259:-

Ett komplett dietfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

219:-

Specific Struvite Dissolution FSD är ett veterinärfoder för katter som löser upp och förebygger struvitstenar.

Från 159:-

Cystophan är ett kosttillskott som motverkar och förebygger urinvägsproblem hos katt (idiopatisk cystit).

184:- 204:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Chicken Portionspåsar gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

2 kg  7,5 kg
Från 239:-

Specific Crystal Prevention FCD-L är ett mycket lättsmält veterinärfoder med måttligt energiinnehåll som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

24 x 156
497:- 552:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Burkar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

242:- 269:-

Prescription Diet Feline l/d är ett veterinärfoder speciellt framtaget för katter med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

239:-

Eukanuba Veterinary Diet Struvite Urinary är till katter som har problem med sten- och kristallbildning orsakat av struvitsten.