Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Urinvägarna till hund

Här hittar du produkter som våra veterinärer valt ut mot urinvägsbesvär som urinvägsinfektion (Idiopatisk Cystit). Vi har både Coseguin och Cystease som innehåller glukosaminer samt veterinärfoder för både hundar och katter med urinvägsproblem.

Fri frakt
Från 519:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är ett veterinärfoder framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

Från 257:-

Veterinärfoder för hund från Specific som löser upp och förebygger struvitkristaller och struvitstenar.

239:-

Crananidin är ett tranbärsextrakt för hundar och katter som hjälper till vid behandlingen av vanliga & återkommande urinvägsinfektioner samt främjar friska urinvägar hos hundar.

Från 206:- 229:-

Dog Urinary är ett foder som förebygger struvitstenar samtidigt hämmas bildning av kalciumoxalatstenar.

Från 170:- 189:-

Urinary Moderate Calorie är ett foder framtaget för överviktiga eller kastrerade hundar med sjukdomar i nedre urinvägarna.

324:-

Urinstenar kan vara mycket smärtsamma och kan bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 296:-

Purina Veterinary Diets Canine UR är ett veterinärfoder för hundar som löser upp och reducerar urinstenar.

324:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

229:-

Aptus Uri-Flex Tuggbitar motverkar urinvägsproblem och bidrar till att stödja och upprätthålla god funktion i urinvägarna hos hund och katt genom att motverka bakterietillväxten.

Från 125:- 139:-

Wet Dog Urinary är ett dietiskt helfoder för hundar att användas för att lösa upp struvitstenar och för att minska risken för att det bildas ny struvitsten genom dess urinförsurande egenskaper.

Från 239:-

Från 179:- 199:-

Adult Small Dog är ett foder avsett för vuxna hundar av små raser som skall hålla sin vikt efter kastrering.

Från 179:- 199:-

Urinary Small är ett foder framtaget för mindre hundar under 10 kg med sjukdomar i nedre urinvägarna.

10% rabatt Fri frakt
Från 557:- 619:-

Dog Urinary Low Purine är ett foder speciellt anpassat för att reducera risken för bildning av urinstenar av typen urat eller cystin.

324:-

Prescription Diet s/d är framtaget av veterinärer för att hjälpa till att lösa upp struvitkristaller och -stenar hos hunden.