Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Urinvägarna till hund

Här hittar du produkter som våra veterinärer valt ut mot urinvägsbesvär som urinvägsinfektion (Idiopatisk Cystit). Vi har både Coseguin och Cystease som innehåller glukosaminer samt veterinärfoder för både hundar och katter med urinvägsproblem.

229:-

Aptus Uri-Flex Tuggbitar motverkar urinvägsproblem och bidrar till att stödja och upprätthålla god funktion i urinvägarna hos hund och katt genom att motverka bakterietillväxten.

249:-

Crananidin är ett tranbärsextrakt för hundar och katter som hjälper till vid behandlingen av vanliga & återkommande urinvägsinfektioner samt främjar friska urinvägar hos hundar.

10% rabatt
Köp nu
Från 231:- 257:-

Veterinärfoder för hund från Specific som löser upp och förebygger struvitkristaller och struvitstenar.

312:-

Urinstenar kan vara mycket smärtsamma och kan bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 489:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är ett veterinärfoder framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

Från 229:-

300:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

Från 329:-

Purina Veterinary Diets Canine UR är ett veterinärfoder för hundar som löser upp och reducerar urinstenar.

300:-

Prescription Diet s/d är framtaget av veterinärer för att hjälpa till att lösa upp struvitkristaller och -stenar hos hunden.