Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din katt orolig?

Utvalda produkter för oroliga katter.

Frisk hud och päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Njurar och lever till katt

Här hittar du alla våra produkter för njurar och lever utvalda av våra veterinärer. Vi säljer ex Denamarin kapslar och tuggtabletter samt Veterinärfoder för hund och katt.

Kampanj

93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

Från 239:-

Denamarin är ett levertillskott för hundar och katter som används för behandling av leversjukdomar.

179:-

Cat Renal Tuna Wet är ett dietfoder vars sammansättning stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Chicken Portionspåsar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

Från 269:-

179:-

Renal Beef Wet komplett dietfoder för vuxna katter med kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Beef Portionspåsar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

552:-

Prescription Diet y/d Feline är det första kliniskt bevisade fodret som hanterar katters sköldkörtelproblem utan läkemedel, behandling med radioaktivt jod eller kirurgi.

Från 339:-

För katter med njurproblem, från 6 månader.

379:-

Specific Kidney Support FKD är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

552:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Burkar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

Från 176:-

Renal Chicken Wet komplett dietfoder för vuxna katter som stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt.

269:-

Prescription Diet Feline l/d är ett veterinärfoder speciellt framtaget för katter med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

Från 239:-

Purina Veterinary Diets Feline NF är ett veterinärfoder för katter med kronisk njurinsufficiens och leversjukdomar.

575:-

Purina Veterinary Diets Feline NF Mousse är ett veterinärfoder för katter med kronisk njurinsufficiens och leversjukdomar.

Från 329:-

Torrfoder för katter med njurproblem, från 6 månaders ålder.

189:-

Renal är en produkt som fungerar som njurstöd hos katter med kronisk njurinsuffiencs/njursvikt.

199:-

Eukanuba Veterinary Diet Renal Phase Cat är till katter med kronisk njursvikt som har behov av näringsmässig hjälp för att stödja njurarnas funktion.

179:-

Cat Diabetic Wet är ett dietiskt helfoder avsett för katter med avsikt att reglera glukostillförseln vid diabetes mellitus.

Från 329:-

Torrfoder för vuxna katter med leversjukdomar.

288:-