Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Njurar och lever till hund

Här hittar du alla våra produkter för njurar och lever utvalda av våra veterinärer. Vi säljer ex Denamarin kapslar och tuggtabletter samt Veterinärfoder för hund och katt.

Från 255:-

Denamarin är ett levertillskott för hundar och katter som används för behandling av leversjukdomar.

Från 289:-

Prescription Diet Canine l/d är ett särskilt framtaget veterinärfoder för hundar med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

Från 389:-

Denamarin tuggtabletter är ett levertillskott för hundar som används för nedsatt leverfunktion.

Från 251:- 279:-

Specific Heart & Kidney Support CKD är ett veterinärfoder framtaget för hundar med hjärt, njur och leverproblem.

Från 249:-

Prescription Diet Canine k/d är framtaget av veterinärer för att hjälpa hundar med njursjukdomar.

312:-

Prescription Diet Canine l/d är ett veterinärfoder särskilt framtaget för hundar med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

Från 489:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är ett veterinärfoder framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

134:- 149:-

Specific Heart & Kidney Support CKW är ett veterinärfoder framtaget för hundar med hjärt, njur och leverproblem.

312:-

Prescription Diet Canine h/d är ett veterinärfoder särskilt framtaget för näringsmässig behandling av hundar med hjärtsjukdomar.

300:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

Från 230:- 329:-

Purina Veterinary Diets Canine NF är ett veterinärfoder för hundar med kronisk njurinsufficiens och leversjukdomar.

299:-

239:-

Renal är en produkt som fungerar som njurstöd hos hundar med kronisk njurinsuffiencs/njursvikt.

Från 195:- 217:-

Specific Endocrine Support CED är ett komplett och balanserat dietiskt helfoder med en mycket måttlig energitäthet för att stödja optimal viktkontroll.

189:-

190:-

Renalzin är framtaget för att hjälpa katter med kronisk njurinsufficiens.

489:-

Fri frakt
749:-

Eukanuba Veterinary Diet Renal Phase är till hundar med kronisk njursvikt som har behov av näringsmässig hjälp för att stödja njurarnas funktion.