Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Njurar och lever till hund

Här hittar du alla våra produkter för njurar och lever utvalda av våra veterinärer. Vi säljer ex Denamarin kapslar och tuggtabletter samt Veterinärfoder för hund och katt.

Kampanj

Från 239:-

Denamarin är ett levertillskott för hundar och katter som används för behandling av leversjukdomar.

Från 389:-

Denamarin tuggtabletter är ett levertillskott för hundar som används för nedsatt leverfunktion.

Från 279:-

Specific Heart & Kidney Support CKD är ett veterinärfoder framtaget för hundar med hjärt, njur och leverproblem.

149:-

Specific Heart & Kidney Support CKW är ett veterinärfoder framtaget för hundar med hjärt, njur och leverproblem.

Från 299:-

Prescription Diet Canine l/d är ett särskilt framtaget veterinärfoder för hundar med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

Fri frakt
Köp nu
Från 519:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är ett veterinärfoder framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

324:-

Prescription Diet Canine Renal Health k/d är framtaget av veterinärer för att hjälpa hundar med njursjukdomar.

Från 259:-

Från 199:-

Veterinary Diets Dog Hepatic är ett foder framtaget för hundar med leversjukdomar.

Från 296:-

Purina Veterinary Diets Canine NF är ett veterinärfoder för hundar med kronisk njurinsufficiens och leversjukdomar.

189:-

Renal är en produkt som fungerar som njurstöd hos hundar med kronisk njurinsuffiencs/njursvikt.

324:-

Hill’s Prescription Diet Canine u/d är framtaget för att hjälpa hundar med problem i samband med urinsten och kronisk njursjukdom.

Från 192:-

Diabetic Special Low Carbohydrate är ett dietiskt helfoder avsett för hundar med avsikt att reglera glukostillförseln vid diabetes mellitus.

Från 192:-

Hepatic Wet är ett dietiskt helfoder till hundar avsett för att understödja leverfunktionen vid kronisk leverinsufficiens.

299:-

324:-

Prescription Diet Canine h/d är ett veterinärfoder särskilt framtaget för näringsmässig behandling av hundar med hjärtsjukdomar.

348:-

Cardiac Wet Dog är ett komplett dietfoder för hundar som stödjer hjärtfunktionen vid kronisk hjärtsvikt.

Från 249:-

Renal är ett foder speciellt framtaget för hundar med njursvikt.

Från 217:-

Specific Endocrine Support CED är ett komplett och balanserat dietiskt helfoder med en mycket måttlig energitäthet för att stödja optimal viktkontroll.

324:-

Prescription Diet Canine l/d är ett veterinärfoder särskilt framtaget för hundar med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

Från 192:-

Renal Canine Wet Dog är ett dietiskt helfoder avsett för hundar som understödjer njurfunktionen vid kroniskt eller tillfälligt nedsatt njurinsufficiens.

499:-

Fri frakt
Köp nu
749:-

Eukanuba Veterinary Diet Renal Phase är till hundar med kronisk njursvikt som har behov av näringsmässig hjälp för att stödja njurarnas funktion.