I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din katt

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Se alla paket till Katt

Veterinärfoder till din katt

Här hittar du veterinärfoder till katter som rekommenderas vid olika sjukdomstillstånd. Om du är osäker så kontakta oss och fråga, vi hjälper gärna till! Vi levererar alla våra veterinärfoder till din dörr oavsett var i Sverige du bor.

Visa filter

93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

149:-

Renal Chicken portionspåsar är ett dietfoder för vuxna katter som stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt.

12 x 85g g
149:-

Cat Renal Tuna portionspåsar är ett dietfoder vars sammansättning stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

12 x 85g g
149:-

Renal Beef portionspåsar är ett komplett dietfoder för vuxna katter med kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

76:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

12 x 100g g
149:-

Gastro Intestinal Wet är ett våtfoder för kattungar och vuxna katter med magproblem.

12 x 100g g
149:-

Urinary Moderate Calorie Wet är ett komplett dietfoder för katt vid sjukdom i nedre urinvägarna och då katten har behov av ett måttligt energiinnehåll.

1,5 kg  3,5 kg  6 kg  9 kg
Från 239:-

Ett komplett torrfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

75:-

Specific Crystal Prevention FCW är ett mycket lättsmält veterinärfoder som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

1,5 kg  5 kg
Från 259:-

Prescription Diet Feline i/d är mycket lättsmält veterinärfoder särskilt framtaget för att hjälpa till att hantera katter med mag- och tarmproblem.

1,5 kg  5 kg
Från 269:-

2 kg
349:-

Hill’s Prescription Diet Feline z/d Low Allergen är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

1,5 kg  4 kg  8 kg
Från 224:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Urinay Stress Reduced Calorie Chicken är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

1,5 kg  4 kg
Från 279:-

Hill´s Prescription Diet Feline Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för katter med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

10% rabatt
1,3 kg  3,5 kg
Från 234:- 260:-

Purina Veterinary Diets Feline HA är ett veterinärfoder för katter med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

2 kg  4 kg
Från 313:-

Cat Gastro Intestinal är ett foder för vuxna katter och kattungar med mag och tarmproblem.

10% rabatt
2,5 kg
350:- 389:-

Specific Allergy Management Plus FΩD-HY är ett veterinärfoder för vuxna katter och kattungar som lider av hudproblem som inflammationer och håravfall.

Fri frakt
3,5 kg  6 kg
Från 523:-

Ett dietiskt helfoder med avsikt att minska övervikt.

204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

93:-

Specific Food Allergy Management FDW är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med lamm.

2 kg  7,5 kg
Från 269:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

12 x 100g g  12 x 195g g
Från 149:-

Urinary Chicken Wet är ett komplett dietfoder för katter.

2,5 kg
359:-

Specific Food Allergy Management FDD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med hydrolyserad lax.

204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Chicken Portionspåsar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.