I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din katt

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Se alla paket till Katt

Veterinärfoder till din katt

Här hittar du veterinärfoder till katter som rekommenderas vid olika sjukdomstillstånd. Om du är osäker så kontakta oss och fråga, vi hjälper gärna till! Vi levererar alla våra veterinärfoder till din dörr oavsett var i Sverige du bor.

76:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

93:-

Specific Food Allergy Management FDW är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med lamm.

Från 249:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Reduced Calorie Chicken är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 279:-

Hill´s Prescription Diet Feline Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för katter med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

179:-

Cat Renal Tuna Wet är ett dietfoder vars sammansättning stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

Från 259:-

Prescription Diet Feline i/d är mycket lättsmält veterinärfoder särskilt framtaget för att hjälpa till att hantera katter med mag- och tarmproblem.

204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Chicken Portionspåsar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

Från 239:-

Ett komplett torrfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

Från 269:-

Prescription Diet Feline Renal Health k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

Från 269:-

Prescription Diet y/d Feline är det första kliniskt bevisade fodret som hanterar katters sköldkörtelproblem utan läkemedel, behandling med radioaktivt jod eller kirurgi.

249:-

Hill’s Prescription Diet Feline Skin Control d/d Venison & Green Pea är framtaget för utfodring av katter med allergier och överkänslighet.

179:-

Renal Beef Wet komplett dietfoder för vuxna katter med kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

349:-

Hill’s Prescription Diet Feline z/d Low Allergen är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

Från 239:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Chicken gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 249:-

Prescription Diet Feline c/d Urinary Stress Chicken löser upp sterila struvitstenar och har dessutom L-tryptofan & mjölkproteinhydrolysat tillsatt för att kontrollera stress.

Från 249:-

Purina Veterinary Diets Feline HA är ett veterinärfoder för katter med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

Från 369:-

Helfoder för vuxna katter från kastrering upp till 7 års ålder

169:-

Senior Consult Stage 2 är ett våtfoder för katter över 7 års ålder som börjat visa tecken på åldrande.

Från 329:-

Cat Gastro Intestinal är ett foder för vuxna katter och kattungar med mag och tarmproblem.

359:-

Specific Food Allergy Management FDD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med hydrolyserad lax.

179:-

Gastro Intestinal Wet är ett våtfoder för kattungar och vuxna katter med magproblem.

93:-

Specific Digestive Support FIW är ett veterinärfoder för katter med mag och tarmbesvär.

Från 269:-

Prescription Diet Feline r/d är ett veterinärfoder framtaget för att hantera viktminskning hos katter.