I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din katt

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Se alla paket till Katt

Veterinärfoder till din katt

Här hittar du veterinärfoder till katter som rekommenderas vid olika sjukdomstillstånd. Om du är osäker så kontakta oss och fråga, vi hjälper gärna till! Vi levererar alla våra veterinärfoder till din dörr oavsett var i Sverige du bor.

Visa filter

93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

12 x 85g
149:-

Cat Renal Tuna portionspåsar är ett dietfoder vars sammansättning stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

76:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

12 x 85g
149:-

Renal Beef portionspåsar är ett komplett dietfoder för vuxna katter med kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

12 x 100g
149:-

Gastro Intestinal Wet är ett våtfoder för kattungar och vuxna katter med magproblem.

1,5 kg  3,5 kg  6 kg  9 kg
Från 239:-

Ett komplett torrfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

10% rabatt
Köp nu
1,3 kg  3,5 kg
Från 224:- 249:-

Purina Veterinary Diets Feline HA är ett veterinärfoder för katter med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

1,5 kg  4 kg
Från 279:-

Hill´s Prescription Diet Feline Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för katter med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

3,5 kg  8 kg  12 kg
Från 369:-

Helfoder för vuxna katter från kastrering upp till 7 års ålder

12 x 85
204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

2 kg  4 kg
Från 313:-

Cat Gastro Intestinal är ett foder för vuxna katter och kattungar med mag och tarmproblem.

12 x 195g
289:-

Renal Chicken Wet är ett komplett dietfoder för vuxna katter som stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt.

12 x 100g
149:-

Urinary Moderate Calorie Wet är ett komplett dietfoder för katt vid sjukdom i nedre urinvägarna och då katten har behov av ett måttligt energiinnehåll.

2,5 kg
315:-

Specific Digestive Support FID är ett veterinärfoder för katter med mag och tarmbesvär.

1,5 kg  4 kg  8 kg
Från 249:-

Prescription Diet Feline c/d Urinary Stress Chicken löser upp sterila struvitstenar och har dessutom L-tryptofan & mjölkproteinhydrolysat tillsatt för att kontrollera stress.

2 kg
349:-

Hill’s Prescription Diet Feline z/d Low Allergen är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

Från 259:-

Prescription Diet Feline i/d är mycket lättsmält veterinärfoder särskilt framtaget för att hjälpa till att hantera katter med mag- och tarmproblem.

Fri frakt
Köp nu
3,5 kg  6 kg
Från 523:-

Ett dietiskt helfoder med avsikt att minska övervikt.

Från 269:-

Hill’s Prescription Diet Feline w/d är ett dietfoder framtaget för katter som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

1,5 kg  5 kg  10 kg
Från 239:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Chicken gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 269:-

93:-

Specific Food Allergy Management FDW är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med lamm.

2 kg  4 kg
Från 343:-

Torrfoder för överviktiga och vuxna katter med mag och tarmproblem.

12 x 100g  12 x 195g
Från 149:-

Urinary Chicken Wet är ett komplett dietfoder för katter.