I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din katt

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Se alla paket till Katt

Veterinärfoder till din katt

Här hittar du veterinärfoder till katter som rekommenderas vid olika sjukdomstillstånd. Om du är osäker så kontakta oss och fråga, vi hjälper gärna till! Vi levererar alla våra veterinärfoder till din dörr oavsett var i Sverige du bor.

Visa filter

11% rabatt
68:- 76:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

84:- 93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

12 x 85g
179:-

Cat Renal Tuna Wet är ett dietfoder vars sammansättning stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

12 x 85g
179:-

Renal Beef Wet komplett dietfoder för vuxna katter med kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

2,5 kg
323:- 359:-

Specific Food Allergy Management FDD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med hydrolyserad lax.

1,5 kg  4 kg  8 kg
Från 249:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline C/D Reduced Calorie Chicken är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

1,5 kg  4 kg
Från 279:-

Hill´s Prescription Diet Feline Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för katter med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

84:- 93:-

Specific Food Allergy Management FDW är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med lamm.

12 x 85 g
204:-

Hill’s Prescription Diet Feline Renal Health k/d Chicken Portionspåsar är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

2 kg  7,5 kg
Från 242:- 269:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

Från 269:-

Prescription Diet Feline Renal Health k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

Från 259:-

Prescription Diet Feline i/d är mycket lättsmält veterinärfoder särskilt framtaget för att hjälpa till att hantera katter med mag- och tarmproblem.

1,5 kg  3,5 kg  6 kg  9 kg
Från 239:-

Ett komplett torrfoder för katter från 6 månader med sjukdomar i nedre urinvägarna

1,3 kg  3,5 kg
Från 249:-

Purina Veterinary Diets Feline HA är ett veterinärfoder för katter med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

1,5 kg  4 kg  8 kg
Från 249:-

Prescription Diet Feline c/d Urinary Stress Chicken löser upp sterila struvitstenar och har dessutom L-tryptofan & mjölkproteinhydrolysat tillsatt för att kontrollera stress.

3 kg
341:- 379:-

Specific Kidney Support FKD är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

2 kg
349:-

Hill’s Prescription Diet Feline z/d Low Allergen är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

3,5 kg  8 kg  12 kg
Från 369:-

Helfoder för vuxna katter från kastrering upp till 7 års ålder

Från 269:-

Prescription Diet Feline r/d är ett veterinärfoder framtaget för att hantera viktminskning hos katter.

9% rabatt
68:- 75:-

Specific Crystal Prevention FCW är ett mycket lättsmält veterinärfoder som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

1,5 kg
249:-

Hill’s Prescription Diet Feline Skin Control d/d Venison & Green Pea är framtaget för utfodring av katter med allergier och överkänslighet.

12 x 100g
179:-

Urinary Moderate Calorie Wet är ett komplett dietfoder för katt vid sjukdom i nedre urinvägarna och då katten har behov av ett måttligt energiinnehåll.

Från 269:-

Prescription Diet y/d Feline är det första kliniskt bevisade fodret som hanterar katters sköldkörtelproblem utan läkemedel, behandling med radioaktivt jod eller kirurgi.

84:- 93:-

Specific Struvite Dissolution FSW är ett veterinärfoder för katter som löser upp och förebygger struvitstenar.