I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din katt

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Se alla paket till Katt

Veterinärfoder till din katt

Här hittar du veterinärfoder till katter som rekommenderas vid olika sjukdomstillstånd. Om du är osäker så kontakta oss och fråga, vi hjälper gärna till! Vi levererar alla våra veterinärfoder till din dörr oavsett var i Sverige du bor.

• Kampanj

Feliway Våtservett gratisallt i kategorin Katt
    Gäller i 1 år till!

Kampanj

Feliway Våtservett gratisallt i kategorin Katt i 1 år till!

176:-

Hill’s Prescription Diet Feline k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

11% rabatt
68:- 76:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

84:- 93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

Från 269:-

Hill´s Prescription Diet Feline Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för katter med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

Från 219:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline c/d Multicare gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 242:- 269:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

Från 249:-

Purina Veterinary Diets Feline HA är ett veterinärfoder för katter med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

Från 239:-

Prescription Diet Feline r/d är ett veterinärfoder framtaget för att hantera viktminskning hos katter.

176:-

84:- 93:-

Specific Food Allergy Management FDW är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med lamm.

249:-

Prescription Diet Feline l/d är ett veterinärfoder speciellt framtaget för katter med leversjukdomar som orsakar nedsatt leverfunktion.

Från 229:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline c/d Multicare är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

339:-

Hill’s Prescription Diet Feline z/d Low Allergen är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

229:-

Prescription Diet Feline d/d Venison & Green Pea är framtaget för utfodring av katter med allergier och överkänslighet.

Fri frakt
504:-

Hill´s Prescription Diet Feline i/d är mycket lättsmält veterinärfoder särskilt framtaget för att hjälpa till att hantera katter med mag- och tarmproblem.

323:- 359:-

Specific Food Allergy Management FDD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med hydrolyserad lax.

Från 239:-

Hill’s Prescription Diet Feline w/d är ett dietfoder framtaget för katter som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

Fri frakt
504:-

Hill’s Prescription Diet Feline m/d är ett mycket välsmakande dietfoder framtaget för katter som är överviktiga eller lider av diabetes.

350:- 389:-

Specific Allergy Management Plus FΩD-HY är ett veterinärfoder för vuxna katter och kattungar som lider av hudproblem som inflammationer och håravfall.

Från 215:- 239:-

Specific Crystal Prevention FCD-L är ett mycket lättsmält veterinärfoder med måttligt energiinnehåll som kan rekommenderas för att förebygga struvitsten samt vid mag och tarmbesvär.

284:- 315:-

Specific Digestive Support FID är ett veterinärfoder för katter med mag och tarmbesvär.