I denna kategori

Kampanjvaror

Just nu har vi extrapris på flera produkter till din katt

Se alla kampanjvaror

Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Kissar katten inomhus?

Bra produkter om katten kissar utanför lådan.

Lek och stimulans

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Se alla paket till Katt

Veterinärfoder till din katt

Här hittar du veterinärfoder till katter som rekommenderas vid olika sjukdomstillstånd. Om du är osäker så kontakta oss och fråga, vi hjälper gärna till! Vi levererar alla våra veterinärfoder till din dörr oavsett var i Sverige du bor.

76:-

Den låga fetthalten och höga fiberhalten ger en låg energitäthet.

184:- 204:-

Hill’s Prescription Diet Feline k/d är ett veterinärfoder som hjälper till att förlänga livet och förbättra livskvaliteten avsevärt hos katter med njursjukdomar genom att hjälpa till att bromsa sjukdomsförloppet och minska sjukdomstecknen.

93:-

Specific Kidney Support FKW är ett veterinärfoder anpassat för katter som lider av bland annat kronisk njurinsufficiens, leverinsufficiens och hjärtsvikt.

Från 251:- 279:-

Hill´s Prescription Diet Feline Metabolic är ett veterinärfoder framtaget för katter med som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

179:-

Cat Renal Tuna Wet är ett dietfoder vars sammansättning stödjer njurfunktionen vid kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

Från 224:- 249:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline c/d Multicare är framtaget för överviktsbenägna katter och gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

314:- 349:-

Hill’s Prescription Diet Feline z/d Low Allergen är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

Från 215:- 239:-

Utfodring med Hill’s Prescription Diet Feline c/d Multicare gör det enklare att effektivt bevara friska urinvägar och minska risken att urinstenar bildas på nytt efter att de lösts upp.

Från 233:- 259:-

Prescription Diet Feline i/d är mycket lättsmält veterinärfoder särskilt framtaget för att hjälpa till att hantera katter med mag- och tarmproblem.

Från 249:-

Purina Veterinary Diets Feline HA är ett veterinärfoder för katter med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

359:-

Specific Food Allergy Management FDD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med hydrolyserad lax.

Från 242:- 269:-

Prescription Diet Feline r/d är ett veterinärfoder framtaget för att hantera viktminskning hos katter.

Från 242:- 269:-

Prescription Diet y/d Feline är det första kliniskt bevisade fodret som hanterar katters sköldkörtelproblem utan läkemedel, behandling med radioaktivt jod eller kirurgi.

Från 224:- 249:-

Feline C/D Urinary Stress löser upp sterila struvitstenar och har dessutom L-tryptofan & mjölkproteinhydrolysat tillsatt för att kontrollera stress.

184:- 204:-

179:-

Renal Beef Wet komplett dietfoder för vuxna katter med kronisk eller tillfällig njursvikt genom sin låga fosforhalt och måttliga innehåll av protein.

224:- 249:-

Prescription Diet Feline d/d Venison & Green Pea är framtaget för utfodring av katter med allergier och överkänslighet.

Från 242:- 269:-

Hill’s Prescription Diet Feline w/d är ett dietfoder framtaget för katter som har en tendens till fetma eller lätt att gå upp i vikt.

93:-

Specific Food Allergy Management FDW är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent veterinärfoder med lamm.

497:- 552:-

93:-

Specific Digestive Support FIW är ett veterinärfoder för katter med mag och tarmbesvär.

Från 242:- 269:-

Hill’s Prescription Diet Feline m/d är ett mycket välsmakande dietfoder framtaget för katter som är överviktiga eller lider av diabetes.

179:-

Gastro Intestinal Wet är ett våtfoder för kattungar och vuxna katter med magproblem.