Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga

Hud och päls

Har finner du en mängd produkter för hud och päls. Vi har allt från kosttillskott med med essentiella Omega fettsyror till veterinärfoder och pälsverktyg så som kammar och borstar. Efter att du schamponerat din hund eller katt använd alltid balsam för att få en glansig och luftig päls som inte trasslar.

29:-

En klassisk luskam i solitt och gediget utförande.

Från 265:-

Hypoallergenic är ett foder för hundar med fodermedelsallergi och intolerans.

129:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

Från 159:-

Svenska Djurapoteks laxolja till hund och katt är av högsta kvalitet och kommer från Norsk lax.

Från 160:-

Megaderm är ett fodertillskott för hund och katt som innehåller essentiella fettsyror samt vitamin A och E, som hjälper att förstärka hudens barriärfunktion och förbättra pälskvalitèn.

Från 169:-

Allerderm Spot on är framtagen för hundar och katter med tillfälliga eller kroniska hudproblem och reparerar skadad hud.

155:-

Douxo Klorhexidin Mikroelumision Spray används vid irriterad eller oren hud hos hund, katt och häst samt som komplement till medicinsk behandling vid hudinfektioner.

139:-

Återfuktande schampo med havremjöl för hund, katt och häst.

Från 239:-

Skin Care är ett komplett dietfoder med uppgift att stärka hudfunktionen hos vuxna hundar med hudproblem som är kopplade till infektiösa och atopiska dermatiter.

223:-

Viacutan Plus är specialutvecklat för hundar och katter och innehåller en optimal kombination av Omega 3 och Omega 6 essentiella fettsyror.

10% rabatt
Köp nu
224:- 249:-

Hill’s Prescription Diet Feline Skin Control d/d Venison & Green Pea är framtaget för utfodring av katter med allergier och överkänslighet.

479:-

Dr Baddakys Fiskolja är ett kosttillskott för hund, katt och häst som innehåller en mycket hög halt av Omega 3 fettsyror och har en positiv inverkan på hud, päls, leder och njurar.

125:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

10% rabatt
Köp nu
Från 260:- 289:-

Hill’s Science Plan Sensitive Skin är ett välsmakande foder för vuxna hundar som förebygger hudproblem så som torr, flagande och kliande hud.

185:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudirritation och klåda orsakad av allergi.

289:-

179:-

Klorhexidinschampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudinfektioner.

389:-

Specific Allergy Management Plus FΩD-HY är ett veterinärfoder för vuxna katter och kattungar som lider av hudproblem som inflammationer och håravfall.

348:-

MalAcetic våtservetter för hund och katt dämpar bakterier och svamp samt tar bort dålig lukt.

Från 209:-

Helfoder för vuxna katter som ofta har problem med hårbollar, har känslig hud eller glanslös päls.

219:-

194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinspray för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.

Från 367:-

Eukanuba Veterinary Diet Dermatosis Fp Response är ett foder för vuxna hundar som minskar klåda och hudirritationer och är lämpligt vid allergier.

194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinschampo för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.