Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga

Hud och päls

Har finner du en mängd produkter för hud och päls. Vi har allt från kosttillskott med med essentiella Omega fettsyror till veterinärfoder och pälsverktyg så som kammar och borstar. Efter att du schamponerat din hund eller katt använd alltid balsam för att få en glansig och luftig päls som inte trasslar.

29:-

En klassisk luskam i solitt och gediget utförande.

Från 160:-

Megaderm är ett fodertillskott för hund och katt som innehåller essentiella fettsyror samt vitamin A och E, som hjälper att förstärka hudens barriärfunktion och förbättra pälskvalitèn.

Från 159:-

Svenska Djurapoteks laxolja till hund och katt är av högsta kvalitet och kommer från Norsk lax.

129:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

10% rabatt
Köp nu
Från 239:- 265:-

Hypoallergenic är ett foder för hundar med fodermedelsallergi och intolerans.

139:-

Återfuktande schampo med havremjöl för hund, katt och häst.

479:-

Dr Baddakys Fiskolja är ett kosttillskott för hund, katt och häst som innehåller en mycket hög halt av Omega 3 fettsyror och har en positiv inverkan på hud, päls, leder och njurar.

289:-

149:-

Viacutan Plus är specialutvecklat för hundar och katter och innehåller en optimal kombination av Omega 3 och Omega 6 essentiella fettsyror.

155:-

Douxo Klorhexidin Mikroelumision Spray används vid irriterad eller oren hud hos hund, katt och häst samt som komplement till medicinsk behandling vid hudinfektioner.

Från 179:-

Klorhexidinschampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudinfektioner.

249:-

Hill’s Prescription Diet Feline Skin Control d/d Venison & Green Pea är framtaget för utfodring av katter med allergier och överkänslighet.

219:-

120:-

Återfuktande balsamspray för hund, katt och häst som kan används efter all typ av schamponering för att motverka torr hud och mjukgöra förhårdnader.

125:-

Douxo är den innovativa hudvårdsserien till ditt husdjur.

194:-

TrizChlor4 är ett klorhexidinschampo för hund och katt som dämpar kraftig kontaminering av bakterier och svamp i huden.

348:-

MalAcetic våtservetter för hund och katt dämpar bakterier och svamp samt tar bort dålig lukt.

176:-

MalAcetic är ett schampo för hund och katt som dämpar bakterier och svamp samt tar bort dålig lukt.

125:-

Denna speciellt konstruerade tassrengörare är tillverkad i superabsorberande microfiber-material och kan användas för att rengöra ben och mage utan användning av vatten.

Från 235:-

Furminator är en mycket effektivt pälskam för att ta bort underull och löst hår på i stort sett alla typer av pälsar utan att skada täckhåren.

10% rabatt
Köp nu
Från 215:- 239:-

Skin Care är ett komplett dietfoder med uppgift att stärka hudfunktionen hos vuxna hundar med hudproblem som är kopplade till infektiösa och atopiska dermatiter.

185:-

Schampo för hund, katt och häst som används som komplement till medicinsk behandling av hudirritation och klåda orsakad av allergi.

223:-

120:-

Schampo för hund, katt och häst som återställer hudens normala fettlager och motverkar torr hud och päls.