Rådgivning

Rådgivning före och efter köp, du kan alltid fråga oss om våra produkter.

Ställ en fråga
Leka och lära

Utvalda produkter för lek och aktivering.

Är din hund orolig?

Bra produkter som minskar stress.

Den äldre hunden

Utvalda produkter för den äldre hunden.

Ren och fin päls

Utvalda produkter för ren och glansig päls.

Se alla paket till

Allergi till hund

Här hittar du olika produkter som hjälper till vid allergiska besvär. I vårt sortiment har vi veterinärfoder berikade med Omega 3 fettsyror och antioxidanter som hjälper till vid ex foderintolerans.

Från 409:-

Anallergenic är ett dietiskt helfoder avsett för hundar med avsikt att minska intolerans mot ingredienser och näringsämnen.

Från 386:- 429:-

Prescription Diet Canine z/d Ultra Allergen Free är ett veterinärfoder som hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

Från 389:-

Purina Veterinary Diets Canine HA är ett veterinärfoder för hundar med överkänslighet, foderallergi samt foderintolerans.

Från 304:-

Specific Food Allergy Management CDD-HY är ett veterinärfoder med hydrolyserad lax och ris för hundar med foderallergi samt mag och tarmproblem.

Från 292:- 324:-

Från 219:-

Hypoallergenic Moderate Calorie är ett foder framtaget för hundar med fodermedelsallergi/ intolerans samt övervikt eller lägre energibehov.

149:-

Specific Food Allergy Management CDW är ett veterinärfoder med lamm och ris för hundar med foderallergi samt mag och tarmproblem.

Från 192:-

Hypoallergenic Wet Dog är ett dietiskt helfoder för hundar som minskar intolerans mot ingredienser och näringsämnen.

295:-

Specific Allergy Management Plus CΩD-HY är ett komplett näringsmässigt balanserat hypoallergent foder baserat på ris och hydrolyserad lax.

Från 264:-

Specific Food Allergy Management CDD är ett veterinärfoder med ägg och ris för hundar med foderallergi samt mag och tarmproblem.

Från 367:-

Eukanuba Veterinary Diet Dermatosis Fp Response är ett foder för vuxna hundar som minskar klåda och hudirritationer och är lämpligt vid allergier.

43:-

Hälsosamt hundgodis från Specific speciellt framtaget för hundar med allergiska problem exempelvis hud, mag eller tarmbesvär.

Från 219:-

Sensitivity Control är ett foder speciellt framtaget för hundar med Fodermedelsallergier/ intolerans.

Från 278:- 309:-

Prescription Diet Canine z/d Low Allergen hjälper till att minimera allergiska reaktioner på mat.

348:-

Från 269:- 299:-

Prescription Diet Canine d/d Duck & Rice är ett veterinärfoder framtaget för utfodring av hundar med hudbesvär och kräkning/diarré som som orsakas av allergi.

479:-

Hypoallergenic Small Dog är ett foder för små hundar med fodermedelsallergier/intolerans.

Från 389:-

Purina Veterinary Diets Canine DRM är ett veterinärfoder framtaget för hundar med inflammatoriska eller allergiska hudsjukdomar.

Från 269:- 299:-

Prescription Diet Canine d/d Salmon & Rice är ett veterinärfoder framtaget för utfodring av hundar med hudbesvär och kräkning/diarré som som orsakas av allergi.

292:- 324:-

Prescription Diet Canine d/d Lamb Formula är ett veterinärfoder framtaget för utfodring av hundar med hudbesvär och kräkning/diarré som som orsakas av allergi.

292:- 324:-

Prescription Diet Canine d/d Salmon Formula är ett veterinärfoder framtaget för utfodring av hundar med hudbesvär och kräkning/diarré som som orsakas av allergi.

348:-

Sensitivity Control Chicken Wet Dog är ett foder för hundar med dermatologiska och/eller gastrointestinala symptom.

292:- 324:-

Prescription Diet Canine d/d Venison Formula är ett veternärfoder framtaget för utfodring av hundar med hudbesvär och kräkning/diarré som som orsakas av allergi.

Från 269:- 299:-

Prescription Diet Canine d/d Egg and Rice är framtaget för utfodring av hundar med hudbesvär och kräkning/diarré som som orsakas av allergi.